Monday, September 18, 2006

It's my Party and I cry if I want to

Hebbes! Een Blog.
Welkom: leuk dat je ook van De Partij bent!

Dit is mijn eerste 'entry' en ik hou 't kort - alle verhalen over de reis hiernaartoe komen later; check zo nu en dan www.dirkandsheila.com. Ik geloof vooral in plaatjes - dus die 'post' ik vooral. Bovendien is m'n Nederlands nu al zo dat ik geen twee zinnen zonder 'n Engels woord kan zeggen.

Ik begin gewoon met vandaag: dit was het eerste dat ik zag toen ik vanochtend mijn kantoor op de 20ste verdieping in stapte:


Zo doen ze dat hier op 70 meter hoogte. En deze week is de smog niet zo erg, dus waarschijnlijk hoeft 't pas over 14 dagen opnieuw.

Mijn kantoor is middenin het leukste stuk van het centrum, ongeveer een uur vanaf waar we wonen. 's Ochtends neem ik eerst een taxi naar de metro, dan stap ik van de ene metro over op de andere en ongeveer 150,000 Chinezen later zit wandel ik in de ochtendzon naar m'n kantoortoren.

En aan 't eind van de dag nog 's maar dan omgekeerd. Tien hoeratjes voor de iPod!








No comments: