Tuesday, February 27, 2007

Back home

We zijn weer thuis.

Het is even flink wennen in het nog steeds winterse (en dus grauwe) Shanghai, na twee weken tropische zon en feestelijke mensen in de Filippijnen.

De komende twee weken houdt ik mezelf nog bezig: er komen 1 of twee mensen op bezoek uit Nederland, ik organiseer eindelijk de foto's en videos van de Trans Siberie Express, heb tijd voor extra lessen Chinees en klus wat in huis. En ik kan eindelijk weer 's sporten! Ik loop weer hard en, niet doorvertellen: Shei!a en ik hebben een fitness-machine gekocht.

Oh, en probeer me voor te bereiden op de nieuwe baan - ik heb nieuwe kleren laten maken en lees tijdschriften en architectuur-boeken: mijn nieuwe functie is technischer dan ik tot nu toe gewend ben.

Check de rest van onze Philippines foto's online via de link op www.dirkandsheila.com

No comments: