Wednesday, March 14, 2007

Business as usual

Na ruim vier weken duiken, op het strand liggen, cocktails drinken, zelf koken, sporten, stadsgids spelen, Chinees studeren, DVDs kijken, doe-het-zelven, foto's uitzoeken, en architectuurboeken lezen op de bank met de kat... begint morgen het echte leven weer.

Dit is het uitzicht vanuit mijn nieuwe kantoor. Vorige week genomen, toen de baas me opbelde en om een gunst vroeg: het hele kantoor zat in Beijing en er kwam een nieuwe klant langs. Of ik even kon komen doen alsof ik aan het werk was. Tuuuuurlijk.

Ik heb een foto van het kantoorgebouw tussen de Daily Life foto's op www.dirkandsheila.com gezet en als je op de kaart klikt kun je zien waar 't is (op een satteliet-foto). Daar vind je ook, eindelijk, alle Trans Siberie reisfoto's.

Eerste werkdag: altijd spannend.

No comments: