Sunday, March 30, 2008

We're in Business!

Het hing al enige tijd in de lucht maar nu is het helemaal rond:
ik heb een nieuwe baan!
Nog vier weken werken en dan een periode full-time Chinees leren en daarna begint mijn nieuwe job, waar ik ontzettend veel zin in heb!


Ik ga aan de slag bij een Nederlands architectenbureau dat hier een kantoor van ongeveer twintig man heeft. Hun vestiging hier groeit snel en omdat het werk steeds meer veranderd van outsourcing naar lokale projecten ben ik aangenomen als bureau manager en senior architect. Ik doe dat samen met de Chinese partner die de Shanghai-vestiging tot nu toe in haar eentje heeft geleid.

Na mijn laatste werkdag bij RMJM (26 april) zet ik meer details online, ook over wanneer ik in Nederland zal zijn als onderdeel van het inwerk-traject.

No comments: