Thursday, July 10, 2008

STOP THE PRESS

De foto's - en 't zijn zulke goeie - blijf ik nog even verschuldigd (de computers hier werken niet mee).

Vorige week woensdag, tegen het eind van onze tweedaagse berg-wandeling door Tiger Leaping Gorge heb ik Shei!a ten huwelijk gevraagd (!!!). En ze vond 't een goed idee! Dus we gaan trouwen. Boem! Hoe vind je die?!


't Is echt geweldig - we lopen al een hele week op wolken. Ik zal je d'r niet teveel mee vermoeien, maar we zijn hartstikke gelukkig.

Oh, en vraag niet Hoe of Wanneer en vooral niet Waar, dat is stap 2 - stap 1 was al lastig zat.

Probeer maar eens een echt mooie/bijzondere ring te vinden in Shanghai, waar alle juweliers overlopen van de bloeddiamanten en op ieder sierraad een vlinder, teddybeer of Hello Kitty zit. Zodra ik weer een fatsoenlijke computer vind, laat ik foto's zien van de plek, onze genant gelukkige hoofden en de ring die ik in m'n rugzak de berg op meegesmokkeld had.

De afgelopen dagen hebben we al heel veel grappen en plannen gemaakt, terwijl we hier in Dali lekker aan het ontspannen zijn. Daarnaast hebben we besloten dat we toch eigenlijk Champagne moeten drinken, en 't liefst aan een strand (dan is 't pas echt vakantie) - daarom verhuizen we morgen naar de Filippijnen, om daar de laatste anderhalve week van deze vakantie door te brengen.


Voor de details zul je moeten bellen - veel te leuk om te vertellen - vandaag en morgen tot een uur of 11 Nederlandse tijd zit ik nog in China. Daarna pakken we een serie vliegtuigen (de laatste samen met m'n broer en zijn vriendin) naar Puerto Princesa op 't eiland Palawan in de Filippijnen. Op 22 juli zijn we weer in Shanghai.

1 comment:

Anonymous said...

waaaah, wat leuk!!
gefeliciteerd!!!
oh, daar ga ik er een op drinken vanavond!
dikke zoen voor jullie!
x vuns