Wednesday, July 28, 2010

Lomo


Op mijn verjaardag (hierboven) heb ik van mijn goede vriend - en topfotograaf - Trent een mooie gadget gekregen: een Lomo Fisheye One. Dus ook ik doe nu mee aan de Lomography trent (www.lomography.com) en schiet plaatjes met ouderwets gezellige 35mm film. Vanaf nu dus ook zo nu en dan plaatjes (als er weer een rolletje ontwikkeld is) met een Lomo op dit blog; op Facebook stonden ze al.

huisdieren: altijd goede slachtoffers

en anders Oki wel


tijdens een WK wedstrijd in O'Malley's

Mijn Lomo Fisheye is knaloranje, dus uiterst geschikt voor WK gelegenheden:

dirk meets dirk

't is voorlopig nog hit-or-miss met de compositie
en ook de kwaliteit van de foto's 
(vooral in donkere settings)
is in eerste instantie nogal willekeurig - maar
je krijgt er wel leuke resultaten mee!

No comments: