Sunday, October 29, 2006

Show must go on

Okay.
Daar was ik weer. Drukke week achter de rug, nog minder tijd dan normaal dus bloggen schoot er even bij in. Even de afgelopen week in een paar 'posts'.

Vorige week vrijdag met alle andere Nederlanders in Shanghai naar Theo Maassen geweest die optrad in het Paramount Theater hier midden in de stad op loopafstand van m'n werk. Ging ik heen samen met Marieke Lely (bedankt voor de foto!), een cabaret-medeplichtige uit Delft, die plotseling ook in Shanghai blijkt te zitten voor d'r afstuderen.

Een nieuw hoogtepunt van de absurde wereld die Shanghai heet met toeterende autos buiten en erdoor heen pratende Chinezen (van het personeel) naar een Brabander luisteren met carnavals liedjes en grappen over Marokkanen.

Oh, trouwens: als iemand een goed idee heeft op wie ik moet stemmen... Ik mag stemmen per internet of op het consulaat, en ik heb de stemwijzer gedaan maar dat hielp niet zo goed. Ik weet alleen dat Gonny Oudenallen niet zo'n goed idee is.

No comments: