Sunday, April 08, 2007

Earth calling

Na ruim een half jaar intercontinentaal geruzie met de bank heb ik sinds deze week eindelijk weer een credit card. Ik had de hoop al laten varen en was bijna vergeten waar je zo'n kaart allemaal voor kunt gebruiken. Nu komt het langzaam allemaal weer terug: voor noodgevallen natuurlijk, maar ook om hotels en vluchten te reserveren en vooral voor Skype.

Nu kunnen we eindelijk vaste telefoons bellen met onze Skype accounts en, nog cooler, als onze computers uit staan worden inkomende Skype-gesprekken doorgestuurd naar onze mobiele telefoons. Yes! We zijn dus ineens een stuk beter (goedkoper) bereikbaar geworden.

Nu nog 'n manier vinden om met onze GSMs gemakkelijk naar Nederland te bellen. Nu gaat dat nog met veel gehannes via een telefoonkaart waarmee je pas na drie keer proberen duur kunt bellen totdat de lijn plotseling weer verbroken wordt.

Maar goed: via onze computers kunnen we nu dus naar 't Westen bellen. Kunnen we vandaag meteen onze gelukwensen doorbellen; 't schijnt daar vandaag Pasen te zijn.

(Als je mij in je Skype-lijstje wil hebben: stuur me svp een e-mail en ik geef je mijn Skype-naam)

No comments: