Wednesday, July 04, 2007

Shopping

Voor mijn verjaardag wilde ik mezelf een goed nephorloge geven, dus ik naar een 'contactpersoon' van een collega toe voor het goede spul (niet die nep-rolexen die ze op straat aan de toergroep-toeristen verkopen).

Moest ik op een straathoek een nummer bellen, uitleggen wie me gestuurd had en wachten tot ik opgehaald werd. Dan steegje in, hoekje om, voordeur in, trappen op en een appartement in. Daar hadden ze deze kamer vol handtassen:
Ik kon natuurlijk alleen maar stiekum snel een foto nemen met m'n telefoon, dus de kwaliteit is niet zo denderend, maar geloof me: 't zag er goed uit. Maar ik kwam voor een horloge en daarvoor ging een kastdeur open en de achterkant van de kast (met planken en kleding/handdoeken etc. en al) bleek ook een deur met daarachter een complete extra kamer vol koffers en tassen met grote duur glimmende horloges.
Helaas uiteindelijk niets gekocht, want 't was allemaal net even iets te protserig, maar ik weet wel waar ik de volgende keer met het bezoek uit Nederland naartoe moet...

No comments: