Wednesday, April 23, 2008

Last Day

Helaas zal ik het vanaf vandaag moeten stellen zonder 't dagelijkse uitzicht vanuit het RMJM kantoor op 120 meter hoogte. Morgen vertrek ik naar Nederland om het contract te tekenen voor mijn nieuwe baan. Daarna heb ik twee werkeloze maanden om full-time Chinees te leren en vervolgens een paar weken om te reizen met Shei!a tijdens de schoolvakantie. Ongelofelijk dat die hele set wensen tegelijk uitkomt. Ik heb lang naar vandaag uitgekeken.

Entree van het kantoor.

Het hele interieur is zwart/wit/grijs.


Zoals dat hoort hier werd mijn vertrek luister bijgezet met een groot banket, bij een restaurant naast het kantoor, met uitzicht op HuaiHai Lu en het park. Twee tafels maarliefst, want er zijn inmiddels twee keer zoveel mensen als toen ik hier ruim een jaar geleden begon.


En uiteraard mocht ook op het afscheidsmenu de vervloekte kippenklauw niet ontbreken.

No comments: