Wednesday, April 02, 2008

Self Fulfilling Prophecy

Deze foto stond op de site van de Volksrant - winkeliers in Maleisiƫ plakken nu stickers op alle Nederlandse producten om te helpen met een eventuele boycot.


Serieus mensen thuis, ik heb 'm niet gezien maar die stomme film sloeg toch helemaal nergens op uiteindelijk? Alle internationale aandacht wordt, als je 't mij vraagt, volledig gegenereerd door de Nederlandse media en overheid zelf. Hou 's op! Er zijn zat belangrijke dingen om je druk over te maken! Ik schaam me dood voor die geblondeerde etterbak en mijn hele land dat hem serieus neemt.

Okay - ik trek 't me natuurlijk teveel persoonlijk aan, maar dat komt omdat ik deze zomer een maand door Indonesiƫ wilde gaan reizen. Daar wordt 't voor Hollanders steeds minder aantrekkelijk nu.
Dat was trouwens Plan B.
Plan A was Tibet
.

1 comment:

Unknown said...

Waarom heb jij veel vaker vakantie dan ik?