Tuesday, April 27, 2010

In All The Right Places




Van je vrienden moet je het hebben!
Rene had gratis sponsor-kaarten voor de Formule 1 in Shanghai op zaterdag 17 April (qualificatie dag). Dankzij mijn goede vriend en laatste huisgenoot Volkert had ik een sluimerende fascinatie voor F1, dus ik ging graag mee. 


Raceautotjes!!!

Helemaal toen ik erachter kwam dat het om Paddock-passen ging! Volledige VIP-access, met toegang tot de pits, de Ferrari-lounge en de hele dag free-flow champagne. Waaaa!



Een geweldige dag - wat een spektakel! Wat je ook mag vinden van het hele fenomeen F1, ik garandeer dat wanneer je er middentussenin staat het kleine jochie in je wakker geschud wordt en je de hele dag met grote ogen en een grote grijs rondloopt. Net als ik!


cheers!

Alonso vertelt een verhaal tijdens de lunch

Mooi detail: tijdens de wekelijkse squash sessie in het Hilton een potje gespeeld met een random-toeschouwer. Die bleek na afloop hoofdmonteur van het McLaren team (voor Lewis Hamilton's auto), dus of we zaterdag zin hadden om de pit in te komen. Yes sir!

Brody, thanks mate!

No comments: