Thursday, August 23, 2007

Surpriiiiise...!!

Mr. K.:
2 m., blauwe ogen, hoogblond, lichte huid
Shanghai International Male Supermodel (ambiturner)
.
Kom ik nietsvermoedend een paar dagen voor de verhuizing ons lege nieuwe appartement binnen lopen - komt K O E N ineens de kamer in gewandeld!!! Blijkbaar wisten al mijn vrienden via Shei!a al maanden dat mijn broer als verassing langs zou komen, twee weken eerder dan afgesproken.
.
Echt fantastisch - en heel grappig om mee te maken zo'n grote verassing. Grappig om te zien ook blijkbaar, want ik kon alleen maar "Nee, nee... NEE... nee!! Wat...? Hoe... Nee..." zeggen, terwijl ik langzaam achteruit wegliep als reactie op K o e n 's plotselinge verschijning.
.
Uiteindelijk is ie bijna drie weken gebleven en heeft ons uitgebreid geholpen met de verhuizing en het inrichten van onze nieuwe stek. En ondertussen half Shanghai leeggekocht, zich pakken laten aanmeten, met honderd Chinezen op de foto gegaan, zich in laten schrijven bij een modellenbureau (!) en contacten gelegd voor deze winter, want dan komt ie hier een half jaar stage lopen...
.
Gelukkig zat Shei!a nog in de staart van haar lange leraren-vakantie, dus ondernam ze 's middags vanalles met K o e n. Of ze deden juist de hele dag niets anders dan naar onze grote nieuwe plasma TV staren totdat de hardwerkende ik 's avonds weer thuis kwam:
.K o e n en Shei!a willen eten en aandacht na alweer zo'n zware vakantiedag

No comments: